Cooking is love made visible

Szöszi a konyhában

Szöszi a konyhában

Jelölés

2014. szeptember 09. - fuf87

1008p139-no-cook-lady-illo-m.jpg

Kedves Olvasóim, Barátaim!

Tegnap éppen az irodában csápoltam a klaviatúrát, amikor tudomásomra jutott, hogy a filmertek.blog.hu szerzője/szerzői jelölték a blogomat a Liebster Awardon, amit nagyon szépen köszönök, 100 wattos mosolyt csalt az arcomra, így arra a döntésre jutottam, születik egy bejegyzés ennek kapcsán, megválaszolom a kérdéseket, és jómagam is kérdést intézek pár másik bloggerhez.

Na de a köszöneteknek itt még nincs vége, ugyanígy köszönöm Mindenkinek, aki az utóbbi hónapokban figyelemmel kísérte írásaimat, illetve ténykedéseimet a konyhában, esetleg lecsekkolta/kipróbálta a receptjeimet. Külön köszönet Gábornak az inspirációért (mert ő a múzsám), Anettnek az építő jellegű kommentekért és javaslatokért, a Családomnak a támogatásért ill. kóstolásért, Anyósnak és Apósnak az elismerő szavakért és a szuper minőségű zöldségekért és fűszernövényekért.

A kapott kérdésekre a válaszaim:

1) Mi volt az első bejegyzésed a blogodon és miért pont az?

Az első bejegyzésem a "Cigánypecsenye - avagy a dolgozó pasi vacsorája" volt. Emlékszem még hűvös volt, és valami emberes fogást akartam Gábor elé tenni, akinek kissé húzós napja volt. És miután elkészültem, gondoltam lefotózom, mert jól nézett ki, és az illata is mennyei volt. (kár, hogy ezeket még nem tudjuk megosztani a nagyérdeművel) Ezen a ponton jutott eszembe, korábban mennyire életképtelen próbálkozásaim voltak a konyhában, (itt kiröhögtem magam) mert bizonyos dolgoknak még a nevét sem tudtam, és ezt még lehetne fokozni. És milyen jó, hogy most már elboldogulok, sőt próbálom belevinni a dologba a kreativitásomat és a szenvedélyemet is, ezért úgy döntöttem, blogolni fogok, mert ezzel talán ötleteket adhatok másoknak, segíthetek nekik, megoszthatom a receptjeimet, ötleteimet, és valami maradandót alkotok, amit jó lesz később elővenni. Hogy mért pont ezt raktam fel először? Mert itt hoztam meg a döntést, hogy írni fogok, és nem is késlekedtem, hanem belecsaptam a lecsóba.

2) Mit gondolsz a hazai bloggerekről? Vannak kedvencek?

Nagyon sok üde színfolt tűnt fel a palettán az utóbbi években és korábban is, és szerintem a dolog abszolút növekvő tendenciát mutat. Viszonylag sok blogot követek, és nem kizárólag gasztró témában, függetlenül attól, hogy én ezt érzem a sajátomnak. Természetesen vannak kedvenceim, az ő bejegyzéseiket napi szinten követem, és fogom is:) 

3) Mivel tudnád még jobbá tenni az oldalad?

Ez egy nehéz kérdés, szerintem nem én vagyok az egyetlen, aki innováción brainstormingol :) Az oldalamnak most is van egy egyedi jellege azáltal, hogy próbálok kicsit személyes hangvételt megütni, és nem feketén-fehéren a receptekre és az elkészítésre szorítkozni. A későbbiekben szeretnék minden ételhez egy-egy történetet is kapcsolni, mert mindegyiknek megvan a maga storyja, ami valamennyire sugározza a hangulatát, lássuk be. Örülnék,h a jövőben néhány tehetséges barátom is megörvendeztetne egy-egy post-tal az oldalamon, mint vendég "szakács". Terveim közt szerepel videók, ill. egyéb gasztró élmények rögzítése is. A designra is ráférne némi barkácsolás, erre hamarosan sor kerül, amint időm és energiám engedi, hogy felkutassam a kompetens népeket :)

4) Ha nem az oldala jelenlegi tematikáját követnéd, miről írnál?

Újabb elgondolkodtató kérdés :) Szerintem mindenki arról ír, ami igazán érdekli, ami örömet okoz neki. Ez nem egy kötelező jellegű dolog, ez lehet hobbi, szenvedély, vélemény, és a variációk száma végtelen. Ha nem gasztró témában alkotnék, akkor valószínűleg borokról, könyvekről, utazásaimról vagy pillanatnyi érzésekről írnék. Mindenesetre egyenlőre maradok ennél a tematikánál, de soha ne mondd, hogy soha... :)

Kérdéseimet az alábbi blogokhoz intézem:

http://iz-illat-varazslat.blog.hu/ 

http://blogkocsma.blog.hu/

http://kertkonyha.blog.hu/

Az ominózus kérdések:

Mikor és miért kezdtél el blogolni?

Ez számodra hobbi vagy hivatás?

Mit gondolsz, mennyire inspirálsz másokat a konyhában?

Ha egy bejegyzésedet a "világbajnok" jelzővel illethetnéd, melyik lenne az és miért?

A bejegyzés trackback címe:

https://fruzsifoz.blog.hu/api/trackback/id/tr766682561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása