Cooking is love made visible

Szöszi a konyhában

Szöszi a konyhában

Uborkás-Tojásos Saláta

2024. március 25. - fuf87

image0_20_1.jpeg

Közeleg a húsvét, mindenki mindenütt tojásos kajákat vízionál. Ezt a salit én pár hete dobtam össze egy air-fryerben készült, rántott csirkemell melé, és igazán isteni köret kerekedett belőle, ami bármihez passzol, akár a sonkához is, vagy egyéb sült husikhoz, grillezett sajthoz stb. Viszonylag könnyen össze lehet dobni, és mindenki szeretni fogja, vigyázzatok, gyorsan fogy :)

Hozzávalók:

- 1 nagy kígyóuborka

- 1 doboz csemegekukorica

- 1 nagy fej lilahagyma

- 8 db főtt tojás

- 55g mustár

- 55g light majonéz

- 1 csokor friss petrezselyem

- só

- frissen őrült bors

Az uborkákat apró kockákra vágtam, majd hozzáöntöttem a kukoricakonzervet, és hozzáadtam az aprított lilahagymát is. Közben keményre főztem a tojásokat, apróra vágtam őket, és azt is beleborítottam az edénybe. Egy külön tálban kikevertem a mustárt és a majonézt, sóztam, borsoztam, nyakon öntöttem a szósszal a zöldséges-tojásos alapot, majd egy csokor friss petrezselyemmel bolondítottam meg. Két órára betettem a hűtőbe, lehűlve a legtutibb :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://fruzsifoz.blog.hu/api/trackback/id/tr2018363659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása