Cooking is love made visible

Szöszi a konyhában

Szöszi a konyhában

Gyors aszalt paradicsomos-tofus penne

2024. április 21. - fuf87

image0_22_1.jpeg

Van az úgy, hogy nem vágyik az ember húsra, amikor valami könnyedebb, frissebb, gyorsan elkészíthető étel kell az asztalra, na ez pont ilyen.

Hozzávalók:

- 1 nagy póréhagyma

- 360g füstölt tofu (2 csomag)

- 1 csokor újhagyma

- 50g zöld pesto

- 200ml LM tejszín

- 250ml víz

- 50g szárított paradicsom

- 1 cs GM penne (én csicseriborsó alapűval készítettem(

- só, bors, füstölt paprika

- kevés olívaolaj

Tálalásnál: füstölt sajt (opcionális)

A poréhagymát és az újhagymát vékony karikákra vágtam, majd kevés olívaolajon megdinszteltem, rádobtam az apróra vágott tofut, fűszereztem, hagytam kicsit összepirulni a dolgokat, majd ráöntöttem a vizet és így főztem 10 percet, ezt követően hozzáadtam a tejszínt és a pestot, valamint beledobtam az apróra vágott aszalt paradicsomot is, további 5 percet rotyogtattam. Közben a tésztát megfőztem, leszűrtem. Végül a főtt tésztát beleforgattam a tejszínes szószba, kicsit még utófűszereztem. Tálalásnál egy kevés füstölt sajtot reszeltem a tetejére, mennyei lett. Gábor kapott bele egy kis maradék húsvéti sonkát is - mivel ezt még húsvét után készítettem (igen ennyire vagyok elmaradva a blogolással, én tészta nélkül ettem, mindkettő döfi volt)

Íme a sonkás variáció:

image1_6_2.jpeg

A bejegyzés trackback címe:

https://fruzsifoz.blog.hu/api/trackback/id/tr8118386643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása