Cooking is love made visible

Szöszi a konyhában

Szöszi a konyhában

Brownie édesburgonyából

2024. április 14. - fuf87

image0_21_1.jpeg

A minap a barátainkhoz voltunk hivatalosak, akik vegánok, én vittem a desszertet, végül egy gyors, édesburgonyából készült brownie-ra esett a választásom, ami gyorsan elkészíthető, és garantálhatom, baromi finom, ezt bárki össze tudja dobni, nem kell hozzá nagy főzőtudomány. 

Hozzávalók:

- 4 közepes méretű édesburgonya (kb 750g)

- 1 nagyobb banán 

- 10 szem datolya (120g)- 100g eritrit (ha még édesebbre szeretnéd, ha nem, elég a datolya)

- 15 ml citromlé

- 1 tk szódabikarbóna

- 25g zsírszegény kakaópor

- 50g mogyoróvaj

- 200g zabpehely (ledarálva)

- 60g vegán étcsoki (én Ritter sport vegán verziót használtam, amiben van mogyoró is.)

Az édesburgonyákat meghámoztam, megfőztem, majd leturmixoltam, ehhez a püréhez adtam hozzá a banánt, a datolyákat, az eritritet, a citromlevet, a szódabikarbonát, a kakót, a mogyivajat, a ledarált zabpelyhet, majd jól összedolgozom őket egy botmixer segítségével, hogy homogén masszát kapjak, a csokit apró darabokra törtem és beleszórtam. Végül fogtan egy tepsit, kibéleltem sütőpapírral, belesimítottam a masszát, betoltam a 180 fokos sütőbe légkeverésen 20 percre, majd hagytam kihűlni, utána szeleteltem. Tartsuk hűtőben, de nem hiszem, hogy sok fog maradni belőle :)

A bejegyzés trackback címe:

https://fruzsifoz.blog.hu/api/trackback/id/tr10018380975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása