Cooking is love made visible

Szöszi a konyhában

Szöszi a konyhában

A pasim főz Vol3- Túrós Süti

2014. április 04. - fuf87

gábor süti.jpg

És hát egy fullos vacsora utolsó nyögése: a desszert. Én magam nem vagyok édesszájú, emiatt nem is nagyon kísérleteztem édességek gyártásával, de rájöttem, hogy kéne. Gáborunk egy túrós sütit választott, hogy lefojtsuk a nagy zabálást. 

Hozzávalók:

- 2x5 dkg margarin

- 25 dkg liszt

- 20 dkg cukor

- 1/3 tasak sütőpor

- 1/2 kg túró

- 10 dkg mazsola (opcionális, én nem szeretem)

- citrom

- 3 tojás

- 4dl tej

- vaníliás cukor

5 dkg margarinnal kikenünk egy közepes tepsit. Összekeverünk  25 dkg lisztet, 20 dkg cukrot, 1/3 tasak sütőport. Ennek a fele megy a tepsibe. Fél kg túrót, 10 dkg megmosott és langyos vízbe beáztatott mazsolával kevés citromhéjjal a tepsibe simítunk. Rá jöhet a lisztes keverék másik fele. 3 tojást , 4 dl tejjel összedolgozunk, 5 dkg olvasztott margarinnal összekavarjuk, ráöntjük . Kicsit megszurkáljuk, és lassú tűzön 30 percig sütjük A tetejét megszórhatjuk egy kevés vaníliás cukorral. Ha betegek vagyunk egy kis vanília fagyit, friss epret még odamenekíthetünk a tányérra, mi ezt most mellőztük. Jó étvágyat :)

A bejegyzés trackback címe:

https://fruzsifoz.blog.hu/api/trackback/id/tr645911452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása