Cooking is love made visible

Szöszi a konyhában

Szöszi a konyhában

Őszi levesek: Sültpaprika krémleves

2021. október 03. - fuf87

image6_1_3.jpeg

Most már a hétvégi menühöz egy leves is dukál, mert ősz van, és kívánja az ember, ha máskor nem, legalább vasárnap főzzünk levest és akkor még marad hétfőre és keddre is a jó kis home office-os ebédhez. Szerintem ez egy különösen finom leves, önmagában is, átmelegíti a lelket és a testet is.

Hozzávalók:

-1 kg kápia paprika

-2 közepes vöröshagyma

-5 gerezd fokhagyma

-só, bors, római kömény

-4 ek balzsamecet

-2 leveskocka

-víz

-1 dl vegaföl/növényi tejszín

A paprikákat bedobtam az airfryerbe (lehet sütőben is) 200 fokra fél órára, néha megforgattam őket. Az idő elteltével lehúztam róluk a fóliaszerű héjukat, majd egy tálba gyűjtöttem a husúkat.

image2_14.jpeg

image3_14.jpeg

Az apróra vágott hagymát megdinszteltem kevés olajon, majd hozzáadtam a paprikákat, sóztam, borsoztam, köményeztem, és megküldtem balzsamecettel.

image4_11.jpeg

Majd felöntöttem vízzel (kb 1,5-2l), beledobtam 2 leveskockát és hagytam felforrni, majd botmixerrel összeturmixoltam, és hozzáadtam a vegafölt, még egyet rottyantottam rajta és kész is volt.

image5_16.jpeg

Második fogásnak szilvásgombócot készítettem utána. Recept hamarosan :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fruzsifoz.blog.hu/api/trackback/id/tr4716707510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása