Cooking is love made visible

Szöszi a konyhában

Szöszi a konyhában

Étteremteszt - Jack's Burger

2014. október 13. - fuf87

jacks1.jpg

Mivel még augusztusban elhatároztuk, elkezdjük a budapesti street food helyek feltérképezését, ideje volt egy újabbat bepróbálni, és mivel pénteken társasággal mozdultunk ki egy kis esti tivornyára, gondoltuk, egy hamburgerrel kellene megágyazni a később elfogyasztandó alkoholos italoknak, így történt, hogy Anett, Bálint, Gábor és jómagam ellátogattunk a Hercegprímás utcában található Jack's Burgerbe. 

Ahhoz képest, hogy péntek este volt, nem mondanám, hogy tolongtak az éhes arcok, bár voltak páran, az tény. (de csak a teraszként funkcionáló néhány asztalnál, az alagsor tátongott az ürességtől...)Belépve tágas tér fogadott bennünket, ahol L alakú pult mögött ügyködtek a szakácsok, illetve egy fiatal lány a pénztárnál. tetszett a letisztult design, a sok kő ill. fa felhasználása. 

j1.jpg

Az árakról, csak annyit, hogy szerintem teljesen rendben vannak, nem elrugaszkodott, sőt azt mondanám, pénztárcabarát, és ne felejtsük el, a hamburgerekhez jár a sült krumpli is automatikusan. A kínálatot böngészve, jött a vacilálás, mit együnk? Végül Jack's Burger Bacon Cheese lett, természetesen marhahúsból, kísérőnek pedig egy Heineken.

Épphogy helyet foglaltunk, amikor már mondták is a számainkat. (Hiszen rendelésnél kapunk egyet, ami alapján, ha elkészült a kaja, szólnak) A gyorsaság meglepő volt, na meg gyanús. (Nekem.) Szóval, valami tuti mirelit, a krumpli, ettől nem voltam elragadtatva, mivel annyi helyen van már házi, itt mért nincs? Plusz öntetet kértünk még, barbecue-t, ami a kis dobozos Heinz, amit a KFC-ben is adnak, ezen is meglepődtem. (Ezek nálam abszolút mínusz pontok, mégiscsak a tökéletes burgert keressük na.)

Na és itt kapott tőlem a személyzet sofort elégtelent. Miután elhangzott két szám, 267 és 268, Gábor szólt, hogy még várunk két burgert, majd az egyik "kedves" szakács reakciója egy grimasz kíséretében ez volt: De hát az már 10 perce készen van, miért nem jöttünk érte?! (Talán mert senki nem szólt?!) És természetesen érezhetően langyos volt az étel. (Talán volt néhány talomban is?) - ezt a fajta magatartást szerintem még a restiben sem engedheti meg magának a pultos, ha kérek egy alufóliába becsomagolt, enyhén kiszáradt szendvicsszerűséget 300 forintért a vonathoz sietve, mert a vendég a király. Vagy nincs igazam?

A buci édeskés, rendben volt, örültem, hogy nem óriási, és már az elején láttam, hogy problémamentesen meg fogok birkózni a mennyiséggel, anélkül, hogy a vacsi után koordinációs nehézségeim adódjanak, a krumplinál viszont megfigyeltem, hogy valakinek több, valakinek kevesebb, szemmel látható mennyiségbeli különbségekkel, ezt meglepőnek titulálnám.

jack2.jpg

A zöldségek rendben voltak, semmi kimagaslót nem említenék ezen a fronton, viszont érződött, hogy valóban friss alapanyagokkal dolgoznak. A hús finom volt, talán lehetne kicsit vaskosabb, igaz remekül harmonizált a baconnel és a hagymával, ettől függetlenül ettem már jobbat is. Amit kiemelnék az a házi szósz, na ez 10/10-es nálam. Az összkép guszta volt.

jack3.jpg

All in all, jóllaktunk, nem estem hanyatt, viszont ha abból indulunk ki, hogy egy nagy menü a Mekiben kb 1600-1800 forint körül mozog, akkor simán megéri itt enni, és még az alapanyagok és frissek,nem spórolták ki az ételből a dolgokat, naná, hogy finomabb és még csak nem is műanyag!

A bejegyzés trackback címe:

https://fruzsifoz.blog.hu/api/trackback/id/tr156786359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leone_510 2014.10.13. 18:41:09

nem műanyag, kivéve a mirelit krumpli és a dobozos öntet :)

Ha pontosan értem, a 10 perccel korábban elkészült hambit is elfogadtátok, de miért is? Blogolni egy dolog , de nem szólni a kihűlt langyos étel miatt, főleg, hogy a szakács pofavágás miatt titeket okolt az nagyon amatőr. Komolyan nem értem miért nem kértél másikat.

A másik, ha valódi hamburgerekről akarsz írni szintén nem értem , hogy miért a Mekivel hasonlítod az árakat.

Szerintem ahol nincs házi krumpli azzal a hellyel felesleges foglalkozni. Vagy adjon mellé salátát, de ne mirelitet.

fuf87 2014.10.13. 18:46:11

@Leone_510: Kedves Leone, köszönöm az észrevételt, na meg az amatőr jelzőt, nem vagyok hivatásos kritikus,ez tény, azért írok, mert véleményt, vagy benyomásokat közvetítek azok felé, akik megtisztelnek, és elolvassák a bejegyzéseimet.

Ha a blogomat olvasod, nem hinném, hogy "mekis" arcnak tűnök, a meki egy csipetnyi iróniát hivatott vinni a dologba.
Btw a házi krumplis gondolatoddal egyetértek.

Üdv: Fruzsi

ZWolfS666 2014.10.14. 08:11:05

Nekem csak a Westendben lévő egységükről van tapasztalatom, de ott mindig kellemesen csalódtam. Főleg ha azt nézzük, hogy mellette a BK előtt általában milliónyian állnak sorba a jól bereklámozott legújabb szuper ajánlatért (távolabb a McD hasonlóképp) viszont ezerszer jobb kaját kapok ha már hamburgert ennék, értelmes áron, értelmes idő alatt frissen készítve.

walter sobchak 2014.10.14. 08:11:48

Szia Fru. :) Következőnek ajánlom a Dallas éttermet, én tavaly ettem ott, hát nem olcsó, de nekem nagyon ízlett. Igaz, ott egy-két hamburgernek (+ a hozzájuk járó cuccoknak) már nem is energiatartalma van, hanem trotil-egyenértéke :D (a legnagyobban 60 deka csak a hús). Az étterem nem a város, hanem a sorozat után lett elnevezve, kb. minden szereplőnek van saját burgere, szóval a hangulat se rossz.

Ha nem akartok olyan sokat enni, akkor pedig Black Cab az alap, Mester utca.

na4 2014.10.14. 08:11:58

Nemrégiben fish and chips-et ettem ott. Csalódtam. A sörtészta olyan volt, mint a szivacs, ahelyett, hogy ropogós lett volna, a sültkrumpli is valami olvasztott mirelit volt. Vagyis eléggé elmaradt attól, amit a Big Fish-ben lehet enni az Andrássy úton.

fuf87 2014.10.14. 08:15:02

@walter sobchak: Szia Walter :)
Köszönöm az ötletet, csekkolni fogjuk a Dallast, és a Black Cab is tervben :P

PetShopBoy 2014.10.14. 12:01:28

Hello Fruzsi,

Én nagyon szeretem a Jack's burgert, de neha azt tapasztaltam hogy a saláta levél mintha nem lett volna megmosva és sercegne a fogam alatt a homok. De amugy egyetértek a kritikáddal.

Mi nagyon keszultunk a Dallas-os kajálásra és csalódtunk. Nagyon drága, és tök száraz volt a burger, alig birtuk lenyelni. Sztem a Jack jobb. meg szerintem a Love & Burger is jo.

PetShopBoy 2014.10.14. 12:01:35

Amúgy szerintem a jack-es burger és sok más a városban kapható burger magasan veri az átlag amerikaban felszolgált burgereket. Persze ezek már ízlések és pofonok...

PetShopBoy 2014.10.14. 13:46:26

ja és a kiszolgálás tényleg nem a legkedvesebb... de aztan a jo kis hambi kárpótol. na többet nem irok :D

pinpandana (törölt) 2014.10.16. 14:41:30

zing, finomító kantin, apacuka, és black cab (ha nem b*sszák túl a savanyút)
süti beállítások módosítása