Cooking is love made visible

Szöszi a konyhában

Szöszi a konyhában

Currys Ananászos Csirke Tortillában

2014. augusztus 07. - fuf87

c7.jpg

Az elmúlt napok esős, búval bélelt időjárása megkövetelt valami olyan ételt, ami jobban egyben van, mint egy friss saláta, na nem mintha az rossz lenne, de én most valami másra vágytam, és ez pont ilyen. Így született meg ez a fogás. Egy színes fogás a hétköznapokban, azoknak, akik vágynak valami izgalmasra.

Hozzávalók:

c1.jpg

- 80 dkg csirkemell

- 1 ananász konzerv

- 1 kukorica konzerv

- 3 dl tejszín

- 2 kaliforniai paprika (én 3 színűből raktam össze ezt a mennyiséget)

- 3-4 érett paradicsom

- 2 nagy fej vöröshagyma

- 1 lilahagyma

- 7-8 gerezd fokhagyma

- 2 csomag tortilla lap 

- só, bors, curry, kurkuma

- 15 dkg trappista sajt

- 20 dkg füstölt sajt

- 1 csomag bacon

+ zöld fűszer a tetejére (én friss petrezselymet és metélőhagymát szórtam rá, de kinek mi tetszik)

A vörös és a lila hagymát felaprítom, megdinsztelem egy kevés olívaolajon, majd jöhet rá a fokhagyma. Ezekre rádobom a felkockázott csirkemellet, amikor elkezd kifehéredni, sózom, borsozom, curryvel és kurkumával is ízesítem. Erre jön az apróra vágott kaliforniai paprika, illetve a felkockázott, érett paradicsom.

c2.jpg

Amikor kezd az egész összerottyani, és a hús már jó, jöhet az ananász és a kukorica. 3 dl tejszínnel teszem még krémesebbé, és hogy sűrűséget is adjak az ételnek, 15 dkg trappista sajtot még belereszelek. Ezzel a tortillák tölteléke elkészült.

c3.jpg

Előmelegítem a sütőt 180 fokra. Egy tepsit előkapok, kevés olívaolajjal kikenem. Majd jöhet a tortillák megtöltése. A torilla lapra egy bacon csíkot helyezek, több darabba tépkedve, erre jön a húsos ragu, majd még egy kis marék reszelt, füstölt sajt.

c4.jpg

A tortillákat összetekerve egymás mellé rakjuk a tepsiben, a tetejüket még currys szósszal megkenjük (ami az edény alján maradt), reszelt sajttal és zöld fűszerekkel megszórjuk, és mehet az alkotás a sütőbe nettó fél órára.

c5.jpg

Én egy pohár fehérbort kortyolgattam el hozzá. Jó étvágyat! 

c6.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://fruzsifoz.blog.hu/api/trackback/id/tr886580659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása