Cooking is love made visible

Szöszi a konyhában

Szöszi a konyhában

Grillezett Camambert epres mentás salátával, áfonyás-vajas újkrumplival

2014. május 07. - fuf87

epres sali camambert_1.jpg

A tegnapi napom megint a rohanásról szólt, és az arról való elmélkedésemről, mért nem lehet egy nap 30 óra? Abba annyi minden beleférne...na de komolyra fordítva a szót..a sajtokat velem összekötő köldökzsinórt nem lenne egyszerű történet elvágni. Lehet krém, kemény, penészes...who cares? Mindegyikért odáig vagyok:) Így tegnap, amikor rájöttem, hogy nettó fél órám van valami vacsit reprezentálni, megszületett a fenti recept ötlete a fejemben és nem is késlekedtem a megvalósítással, hanem ellátogattam a Sparba és ezeket vettem:

A salihoz:

- 25 dkg magyar eper (Isteni finom, érett és zamatos, nem az a hóka, amit még pár hete lehetett kapni)

- menta (friss)

- 4 csokor petrezselyem

- madársaláta

A sajthoz:

- 2 db camambert (személyenként egy), én a fokhagymás ízesítésűre voksoltam

Krumplihoz:

- 4-5 szem újkrumpli

- egy csokor petrezselyem

- vaj

- só

- bors

+

áfonyadzsem

Néha bizonyos ételek egyszerűségében rejlik a nagyszerűség. A salihoz az epret, a mentát, és a petrezselymet felaprítom és jöhet hozzá a madársali, összekeverem és bevágom a hűtőbe. 

A krumplikat egészben vízben megfőzöm, majd még melegen félbevágom, egy-egy szelet vajat hagyok rájuk olvadni, majd friss petrezselymet szórok rájuk + frissen őrölt borsot és sót.

A sajtok mindkét oldalát egy kevés olívaolajon megsütöm, épp, hogy barna legyen, vigyázzunk, ha túlsütjük, kifolyik a sajt.

Tálalásnál a krumplik tetejére áfonyadzsemet halmozok.

Kísérőnek egy pohár rosé / fehér bor excellent.

Jó étvágyat :)

A bejegyzés trackback címe:

https://fruzsifoz.blog.hu/api/trackback/id/tr986128727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása