Cooking is love made visible

Szöszi a konyhában

Szöszi a konyhában

Mézes-Gránátalmás Lencsesaláta

2024. január 03. - fuf87

image1_4_4.jpeg

Íme egy finom, kiadós és jóllakós lencsesaláta, ha unja az ember a szokványos elkészítési módszereket, ez a saláta köretként is tökéletes például sültek mellé, de szerintem önmagában is igazán jól lehet vele lakni. És tuti mindenkinél maradt egy kis maradéklencse elfekvőben, szóval még jól jöhet ez a recept. :)

Hozzávalók:

- 250g hagyományos lencse (szárazon)

- 1 nagy fej lilahagyma (120g)

- 1 piros kaliforniai paprika (150g)

- 5 ek extra szűz olívaolaj (50g)

- 50g mustár

- 3 ek almaecet

- 50g méz

-160g gránátalma mag (én fagyasztottat használtam ezúttal)

- 250g krémfehér/feta sajt

- 60g aszalt áfonya

- egy kis csokor petrezselyemzöld

A lencsét beáztattam 2 órára, majd enyhén sós vízben puhára főztem, egy tálba halmoztam. Hozzáadtam a finomra aprított lilahagymát, a felkockázott kaliforniai paprikát és a gránátalmát. Közben megkevertem a szószt: az olívaolajat, a mustárt, az almaecetet és a mézet jól összedolgoztam. Ráöntöttem a lencsére, majd hozzáadtam az aszalt áfonyát és a felkockázott krémfehérsajtot. Végül felaprított petrezselyemzölddel bolondítottam meg. 

 Makrók: (egy 200grammos adagban)

436 kcal, 51.4g CH, 18g fehérje, 18g zsír

A bejegyzés trackback címe:

https://fruzsifoz.blog.hu/api/trackback/id/tr5418294241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása