Cooking is love made visible

Szöszi a konyhában

Szöszi a konyhában

Áfonyás zabpelyhes muffinok

2022. április 19. - fuf87

image1_1_6.jpeg

Egyre gyakrabban kívánok édeset reggelire. Szakítva a jó magyar hagyományokkal, amik predesztinálnának egy rántottát, szendvicset vagy a reggeli teljes mértékű kihagyását, rákattantam a smoothiekra, kásákra, bowlokra és muffinokra, szóval fogok hozni majd ilyen recepteket is. Ebből a muffinból én két darabbal szuper jól laktam reggelire, és feltöltött ebédig energiával teljesen, szóval mindenkinek ajánlom :)

Hozzávalók: 

- 200g GM zabpehely

- 25g negyedannyi édesítő / 100g eritrit

- 1 csipet só

- 1 zacsi GM sütőpor

- 2 tk szódabikarbóna

- 2 tojás

- 100 ml mandulatej

- 100g vegán Rama / kókuszzsír olvasztva

- 1 tk vanília kivonat (én pasztát használtam)

- 250g áfonya

Egy tálba halmozzuk a zabpelyhet, a sót, a sütőport, az édesítőt a szódabikarbónát és összekeverjük. Majd jöhetnek a nedves hozzávalók is: a tojások, a tej, a vegán Rama és a vanília. Összedolgozzuk az összetevőket, majd mikor kapunk egy homogén masszát, beledobjuk a jól megmosott áfonyáinkat. Szilikonos muffinformába kanalazzuk a masszát, majd minden muffin tetejére szórunk egy kevés zabpelyhet.

image0_4_2.jpeg

A sütőt 180 fokra melegítjük elő, és légkeverésen 20-25 percet sütjük a sütinket. Én miután kivettem, hagytam hűlni fél órát, utána gond nélkül kijöttek szépen a formából a szexi, illatozó, puha muffinok. Én lezárt edényben tároltam őket, hogy puhák maradjanak, akár fogyasztás előtt melegítsük meg őket kicsit, nekem amúgy nekem ebből a mennyiségből 12 db lett. Jó étvágyat :)

image2_1_6.jpeg

A bejegyzés trackback címe:

https://fruzsifoz.blog.hu/api/trackback/id/tr717811617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása