Cooking is love made visible

Szöszi a konyhában

Szöszi a konyhában

Fűszeres csirkeleves kókusztejjel

2019. április 01. - fuf87

image5_3_1.jpeg

Hiába kopogtat már a tavasz, engem ázsiai beütésű, kicsit pikáns levesekkel mindig meg lehet vesztegetni, és én is előszeretettel teszem ezt másokkal. Könnyű megcsinálni, nem annyira átlagos, és még finom is, szerintem eladtam.:)

Hozzávalók:

- 2 ek kókuszzsír

- 5 cm-es gyömbérdarabka

- 5-6 közepes gerezd fokhagyma

- 2 közepes vöröshagyma

- 2 tk kurkuma

- 2 ek curry

- 3 közepes sárgarépa

- só

- 1.5 l húsleves alaplé (én leveskockából csináltam)

- 5 dl kókusztej

- egy marék (kb 20-25 dkg rizstészta)

- 30 dkg csirkemell

- 1 csokor friss koriander

- egy lime leve

- főtt tojás

- kis friss chili paprika, ha eléggé állat vagy :)

A kókuszzsíron megfuttatom a karikára vágott vöröshagymát, a fokhagymát, megszórom a curryvel, kurkumával, majd amikor felszállnak az illatok, felöntöm a húsleves alaplével. Hozzáadom a kókusztejet, a felkockázott húst, a hosszúkás csíkokra vágott répát, kicsit sózok, csekkolom a fűszereket. 

image1_3_2.jpeg

image2_2_2.jpeg

A répákat ilyen gusztára szeleteltem:

image3_3_1.jpeg

Ha a hús megpuhult, hozzáadom az előre beáztatott rizstésztát, felrottyantom egyszer az egészet, belefacsarok egy lime-ot.  Tálalásnál egy főtt tojást félbevágva a tányérba teszek, na meg némi friss koriandert. (ha nem lett elég fanyar, mehet még lime.)

image4_1_2.jpeg

A bejegyzés trackback címe:

https://fruzsifoz.blog.hu/api/trackback/id/tr1114725255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása