Cooking is love made visible

Szöszi a konyhában

Szöszi a konyhában

Mangós avokádós garnéla

2015. június 01. - fuf87

1_20.jpg

A garnéla szereti a mangót és az avokádót, én meg a kuszkuszt. Így alakult, hogy kereszteztem őket és megszületett ez az étel. Friss, könnyed, mennyei. 

Hozzávalók:

- 500-700 g tisztított garnéla

- 1 mangó

- 3 avokádó 

- 1 nagy csokor friss koriander

- 1/3 margarin

- 10 gerezd fokhagyma 

- frissen őrölt fekete bors

- mangó curry

- 1 dl száraz fehérbor

- húsleves alaplé a kuszkuszhoz (ehhez 1-2 leveskocka)

- 2 dl kókusztej

- 2 lime

A margarint megolvasztom, majd hozzáadom az összezúzott fokhagymát.

2_18.jpg

Amikor kicsit megpirult, jöhet hozzá a garnéla. Frissen őrölt fekete borssal ízesítem, majd jöhet hozzá a mangó curry. (sima curry is megteszi, én a mangó curryt Anett barátnőmtől kaptam, aki Marokkóból hozta nekem - és a mangóhoz gondoltam remekül passzol.)

3_17.jpg

4_15.jpg

Ráöntöm a fehérbort, majd a kókusztejet és hagyom felrottyanni. Közben élvezem a mennyei illatokat, amik körbelengik a konyhát. 

5_14.jpg

A kuszkuszt kiöntöm egy tálba, majd leborítom a húsleveslaplével. ( én leveskockából készítettem el,)

6_11.jpg

7_9.jpg

Mennyiségeket ide azért nem írok, mert mindenki döntse el maga, mennyi kuszkuszt szeretne az ételhez.

8_8.jpg

9_5.jpg

Én fél doboznyit használtam fel. Hagyom 5 percig állni lefedve, és kész is! (figyeljünk a kuszkusz és a víz 1:1 arányára, különben ragacsos lesz.)

Végül összekeverem a kuszkuszt és a kókusztejes garnéla ragut, majd hozzáadom a  felkockázott avokádót és mangót, illetve a friss koriandert. Ha még pikánsabb ízre vágyom, ráfacsarok egy adagra 1/4 lime-ot. Mi vacsorára fogyasztottuk, de másnap azért az irodába is vittünk belőle, milyen finom is volt...Jó étvágyat!

 10_2.jpg

11_12.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fruzsifoz.blog.hu/api/trackback/id/tr47475504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása