Cooking is love made visible

Szöszi a konyhában

Szöszi a konyhában

Füstös Sárgarépakrém

2014. december 01. - fuf87

1_5.jpg

Egy-két hete Kókán jártunk vendégségben Gáborral és Anyóssal a rokonoknál, ahol egy nagyon finom sárgarépakrém volt a vendégváró fogás. Amikor meghallottam a sárgarépakrém szót, kicsit megijedtem, mert be kell valljam, nem vagyok egy nagy sárgarépa rajongó, de a kíváncsiságom győzött, a kóstolás mellett döntöttem, és annyira ízlett, hogy nehezen tudtam abbahagyni, ezért elkértem a receptet, és a hétvégén egy baráti szülinapozásra el is készítettem, és hát mit ne mondjak, volt sikere :)

Hozzávalók:

- 0,5 kg sárgarépa (lereszelve)

- egy karaván sajt (lereszelve) - kb 20-25 dkg

- 5-6 gerezd fokhagyma

- 2-3 dl light majonéz

A répákat megmosom, meghámozom, majd lereszelem, hozzáadom az összepréselt fokhagymát.

2_5.jpg

Majd a lereszelt sajt következik.

3_5.jpg

É s végül a majonéz.

4_5.jpg

Összekeverem, 1-2 órára hűtőbe teszem, meleg pirítóssal vagy friss bagettel igazán finom krémet kapunk, amiből mindenki garantáltan repetázni fog.

Ideális vendégváró, minimális energiabefektetéssel. Jó étvágyat hozzá- :)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fruzsifoz.blog.hu/api/trackback/id/tr616947523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krutzifix 2015.01.05. 08:28:57

..avagy tán ez a füstölt sajtra utal? Ám legyen :)

Krutzifix 2016.12.16. 08:23:11

Csak azért "füstös", hogy legyen vezetékneve is? :D
süti beállítások módosítása