Cooking is love made visible

Szöszi a konyhában

Szöszi a konyhában

Lazac újkrumplival és kapros öntettel

hidegen még jobb a forró napokon...

2021. július 25. - fuf87

unnamed_5.jpg

Néha már annyira nincs kedvünk semmi testesebb kajához ebben a kánikulában, hogy hideg fogásokat kívánunk, amik könnyebben csúsznak, akár egy pohár hűsítő fehérbor társaságában, nos ez az étel pont ilyen. Nem bonyolult, gyorsan megvan és igazán jól esik-lehet melegíteni, csak nem muszáj :)

Hozzávalók:

- 600 g lazac

- kevés olívaolaj

- 800 g újburgonya

- 300 g kókuszjoghurt

- 2 csokor friss kapor

- só

- frissen őrölt bors

A lazacot sütőpapírral bélelt tepsire fektettem, kevés olívaspray-vel lefújtam, majd légkeverésen sütöttem 160 fokon 25-30 percet. Miután megsült kivettem és hagytam kihűlni, közben megfőztem az újburgonyát sós vízben, figyeltem rá, hogy ne essen szét, ne főzzem túl. A kaprot felaprítottam, majd hozzáadtam a kókuszjoghurtot, sóztam, borsoztam és összeturmixoltam, hogy kapjak egy egyenletes, zöld mártást. Miután kihűlt a krumpli, fogtam egy tányért, az aljára ment egy kis szósz, majd a krumpli (amit vagy kockára vagy karikára vágtam), majd a lazacdarabok, (szétszedtem csíkokra a halat) ismét egy kis szósz és friss kapor. Mellé kötelező egy pohár friss, üde, könnyed fehérbor, vagy egy rosé :) Jó étvágyat hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fruzsifoz.blog.hu/api/trackback/id/tr316637902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása