Cooking is love made visible

Szöszi a konyhában

Szöszi a konyhában

Banana Pancake

2016. június 05. - fuf87

p1_11.jpg

A palacsinta az az étel, amit egy régi kolléganőm mindig úgy reklámozott, hogy "na akkor most hazamegyek és egy kiló lisztből fogok palacsintát sütni." Ez akkoriban imponált is, és így válaszoltam: "hozz be belőle, mi meg veszünk nutellát" :-) Mióta életmódot váltottunk, igyekszem úgy készíteni mindent, hogy ne legyen utána totális lelkifurkám, ha bepusziltam belőle egyet-kettőt. Így amikor az egyik régi ismerősöm, aki jelenleg Ausztráliában él, kiposztolta, hogy milyen szuper paleo palacsintát készített, úgy döntöttem, én is kipróbálom, mert már régóta vágytam egy nem proteinporból készült palacsintára. Gábor persze szkeptikus volt, hogy na ez tuti nem fog összeállni és a többi pasis, diétás cuccokat megvető komment is elhangzott, persze fél óra múlva már a kanapén ücsörögve ette jóízűen a banános palacsintámat, a házi áfonyadzsemmel, meg egy elégedett vigyorral, szóval ennyit az előítéletekről :) 

Hozzávalók:

- 5 banán

- 5-6 tojás

- 3-4 ek zabpehelyliszt (Az eredeti receptben nem szerepel, én azért beletettem, biztos ami biztos alapon.)

- kevés fahéj 

- kókuszzsír a sütéshez

A banánokat villával összenyomkodtam, majd hozzáadtam a felvert tojásokat, a zabpehelylisztet, és botmixerrel jól összepürésítettem, kis fahéjjal még megspékeltem.

p2_11.jpg

p3_10.jpg

p4_8.jpg

A palacsintasütőben a kókuszzsírt felforrósítottam, és amerikai palacsintákat sütöttem belőle.

p5_7.jpgp6_5.jpg

A tészta szuperül összeállt, viszonylag hamar átsül az egyik oldal, ergó gyorsan kell fordítani. Mi áfonyadzsemmel és eperdzsemmel is fogyasztottuk, desszertnek, reggelinek is kiváló, mindenkinek ajánlom :)

p7_6.jpg

p8_6.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://fruzsifoz.blog.hu/api/trackback/id/tr708781374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása