Cooking is love made visible

Szöszi a konyhában

Szöszi a konyhában

Sárgadinnyesaláta, ahogy én szeretem

2014. július 17. - fuf87

d2.jpg

A sárgadinnyét akár az emlékek őrének is nevezhetném, mert gyerekkoromban rendkívül sokat szedtünk belőle a nagyim dinnyésében, de még annál is többet megettem. A szenvedély még ma is megmaradt, nem elég, hogy finom, de még egészséges is. Ezúttal saláta készült belőle, egy könnyű nyári vacsora margójára.

Hozzávalók: 

- egy sárgadinnye 

- 2 csomag mini mozzarella (én csináltam már kecskesajttal is, úgy is isteni, ám ez a könnyebb verzió)

- 1 csokor friss bazsalikom és borsika vegyesen

- 1-1,5 fej lilahagyma

- 2 csomag feketeerdei sonka

d1.jpg

Ez a saláta  is a "gyorsanvalamifinomat" kategóriába tartozik, szóval nettó 10 perc alatt elkészíthető, eltér a megszokottól - más forma, más ízek:)  Felvágjuk a dinnyét vékonyabb szeletekre, majd a héjat eltávolítjuk, és nagyobbacska kockákra vágjuk. Nekem most narancssárga a domináló szín, ha nagyon fancy-re akarjuk venni a figurát, akkor vegyünk egy narancssárga és egy zöldbelű sárgadinnyét (nehezebben találunk, szerintem a piacon érdemes kutakodni), és akkor nagyon színes lesz a salátánk. A felkockázott dinnyére rászórjuk a pici kockákra vágott lilahagyma darabokat, a mozzarellákat és a csíkokra tépkedett sonkát. A végén apróra vágott bazsalikommal és borsikával bolondítjuk a remekművet. Egy pohár rosé csodálatosan kikerekíti az ízeket.

A bejegyzés trackback címe:

https://fruzsifoz.blog.hu/api/trackback/id/tr386516287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása