Cooking is love made visible

Szöszi a konyhában

Szöszi a konyhában

Barackos csirke rizzsel

2022. június 14. - fuf87

image5_1_4.jpeg

Ha a Balcsin vagyunk, elementárisan kívánom a nyár ízeit. Beütött a meleg és megcsapta az orrom a barack illata a keszthelyi Sparban vásárlás közben, így summáznám eme recept létrejöttét. Ráindultam, és volt csirkemell is itthon, hát ötvöztük. Szerintem igazán finom, gyors és egyszerű kaja, kiváló kísérője egy adag basmati rizs, imádom, ahogy a hús szaftja beszivárog a rizsszemek közé. 

Hozzávalók:

- 60 dkg csirkemell

- só, bors

- 6 db őszibarack

- 2 fej vöröshagyma (közepes méretű)

- 3 ek méz

- 2 ek almaecet

- 2 tk dijoni mustár

- kevés olívaolaj

- 2 ág rozmaring

- 1 tasak Uncle Bens Basmati rizs (vagy amennyit gondolsz)

A húst felvágtam szeletekre, majd sóztam borsoztam. Egy serpenyőben kevés olívaolajat hevítettem és mindkét oldalukat megsütöttem a csirkemelleknek, majd félretettem őket.

image0_7_1.jpeg

Ugyaenezen az olívaolajon megdinszteltem az apróra vágott vösörhagymát, majd hozzáadtam a friss rozmaringot.

image1_5_1.jpeg

Ezt követően a mézet, az esetet, a mustárt és a kockára vágott barackot.

image2_6_2.jpeg

5 percig így rotyogtattam, majd beletettem a raguba a csirkemelleket és további 5 percet így főztem, mire készen lett.

image3_5_1.jpeg

Közben megfőztem a rizst is. Jó évágyat :)

image6_1_4.jpeg

A bejegyzés trackback címe:

https://fruzsifoz.blog.hu/api/trackback/id/tr1817856865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása