Cooking is love made visible

Szöszi a konyhában

Szöszi a konyhában

Pesztós csirke

2022. január 04. - fuf87

image5_2_2.jpeg

Új év, újabb rohanások, újabb gyors kajaötletek :) Történt ugyanis, hogy az ünnepi bűnlajstrom számbavételét követően valami egyszerű fogásra vágytunk, ami finom, nem annyira megterhelő és relatíve gyorsan lehet összedobni, így készült eme remek fogás.

Hozzávalók (4 adaghoz):

- 4 db csirkemell (legközelebb hatot csinálok)

- 4 ek zöld pesto

- 2-3 nagyobb paradicsom karikákra vágva

- 4 szelet vegán sajt (én Greenvie-t használtam, aki fogyaszt állati eredetű tejterméket, nyugodtan bármilyen sajtot ráreszelhet)

- só, bors

- kevés olívaolaj a sütéshez

Körethez:

- 1 cs mirelit Bonduelle Vapour zöldbab

- 1 marék fekete olívabogyó

- kevés só

A csirkemelleket kicsit bevagdostam, sóztam, borsoztam, majd egy felhevített serpenyőben kérget sütöttem rájuk.

image0_5_2.jpeg

image1_4_2.jpeg

Közben előfűtöttem a sütőmet 200 fokra légkeverésen, kibéleltem egy tepsit sütőpapírral, majd ráfektettem a csirkemelleket, amiket előzetesen megkentem pestoval.

image2_5_1.jpeg

Majd megpakoltam őket a szeletelt paradicsomokkal, végül rádobtam a sajtot.

image3_3_3.jpeg

image4_4_2.jpeg

Sütöttem 30 percet. Köretnek én párolt zöldbabot készítettem fekete olívabogyóval és himaláya sóval bolondítva, de nyilván bármilyen köret dukál :) Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://fruzsifoz.blog.hu/api/trackback/id/tr2616802992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása