Cooking is love made visible

Szöszi a konyhában

Szöszi a konyhában

A kedvenc kánikula bowlom

2021. július 01. - fuf87

image0_20.jpeg

Nem kell szépíteni, elég kemény nyári időnek nézünk elébe, amikor nem kíván az ember semmi mást, csak egy hideg fröccsöt, és valami egyszerű, gyomrot is kímélő fogást, ami mellett nem kell rommá izzadni magunkat a konyhában állva és hidegen is könnyedén és ízletesen elfogyasztható. Nekem ezek a bowl-ok pontosan ilyenek, leginkább azért szeretem őket, mert szabadon variálhatóak, és mindig azt dobok beléjük, ami éppen rendelkezésre áll, na meg amihez kedvem szottyan :)

Ebbe a következő dolgok kerültek (ez 1 adaghoz a mennyiség, én minimum kettőt szoktam gyártani):

- 150 g garnéla (megpirítottam kevés olajon fokhagymával)

- 1/2 avokádó

- 1 nagy paradicsom felkockázva

- só, bors

- 1 marék ananász felkockázva

- 2 marék bébispenót

- 1 marék kukorica

- 200 g ceruzabab

- 1/2 csokor friss koriander

A garnélákat kevés olívaolajon zúzott fokhagymával megpirítottam, majd félretettem. A ceruzababot kevés vízzel egy wok-ban megpároltam. A paradicsomot kicsi kockákra vágtam, kicsit megsóztam, frissen őrölt borssal is megkínáltam. Majd mindent egy tányéron ízlésesen elrendeztem és nekiestem, azaz nekiestünk, Gábor is kapott egy tányérral :) Ha esetleg 4 adag készül egyszerre, ezeket be lehet dobozolni és egy busy munkanapon csak kikapni a hűtőből és mosolyogva megenni! A recept ugyanúgy zseni bármilyen fehérjével, akár husival, akár tofuval.

A bejegyzés trackback címe:

https://fruzsifoz.blog.hu/api/trackback/id/tr5516610260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása