Cooking is love made visible

Szöszi a konyhában

Szöszi a konyhában

Padlizsános Rakott Csirke

2021. június 09. - fuf87

image0_12_1.jpeg

Zéró food waste, a 21. század egyik fontos hozadéka, hogy annyi mindent összeveszünk, hogy ha nem figyelünk, tuti megy a kukába, én emiatt idén elkezdtem tudatosabban főzni, és ételeket készíteni a meglévő alapanyagokból. Így történt, hogy a mustáros pácolt csirkemelleket a padlizsánokkal összeházasítottam, és jól tettem, mert egy könnyen összedobható tepsis étel született belőle :)

Hozzávalók:

- 70 dkg csirkemell (a szeleteket előtte mustárban pácoltam be, sóztam, borsoztam)

- 3 padlizsán

- 2 marék koktélparadicsom

- szárított paradicsom (7-8 darab)

- 5 gerezd fokhagyma

- egy csokor kapor

- só, bors

- kevés olívaolaj

Opcionálisan: vegán(tejmentes) / sima sajt a tetejére

Köret: basmati rizs

A padlizsánt hosszában vátam szeletekre, besóztam és hagytam állni egy fél órát. A csirkeszeleteket sóztam, borsoztam, majd kevés olajon kicsit megpirítottam egy serpenyőben, majd félretettem, ugyanígy jártam el a padlizsán esetében is. Majd fogtam egy tepsit, alulra ment egy réteg az izzasztott padlizsánszeletekből, majd a husiból, majd rá paradicsomszeletek, fokhagyma, szárított pari és ez még egyszer, míg el nem fogytak az alapanyagok, a tetejét megszórtam kis friss kaporral. Ha akarunk, tehetünk kis reszelt sajtot a tetejére, mi párolt rizssel fogyasztottuk, jó étvágyat! :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fruzsifoz.blog.hu/api/trackback/id/tr5116585338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása