Cooking is love made visible

Szöszi a konyhában

Szöszi a konyhában

Mexikói karaj basmati rizzsel

2023. szeptember 26. - fuf87

image0_5_4.jpeg

Ahogy elkezd egyre ősziesebbé fordulni az idő, úgy tendálunk a tartalmasabb, melengetőbb fogások irányába. Mivel tegnap este estünk haza egy kiadós pihenős hétvégéről, nem igazán akartam órákat a konyhában robotolni.

Hozzávalók:

- 800g sertéskaraj

- 1 cs mexikói chilis bab fűszerkeverék

- 1 hámozott paradicsom konzerv

- 150g kukorica (konzerv)

- 1 db vörösbab konzerv

- 50 g cheddar sajt

- 2 dl víz

- só

- bors

- kevés olívaolaj

A karajokat kiklopfoltam, sóztam-borsoztam, majd egy serpenyőben kevés olívaolajon mindkét oldalukra kérget sütöttem, majd egy tepsibe fektettem őket, mindkét oldalukat ízesítettem a chilis bab fűszerkeverékkel, majd leöntöttem őket 2 dl vízzel. A hámozott paradicsomkonzerv tartalmát (optimálisan darabolva vannak a paradicsomok) ráöntöttem a húsokra, majd jött a vörösbab és a kukorica. Végül a reszelt cheddar sajt. A sütőt 180 fokra melegítem elő, majd 30 perc alatt készre sütöm a husikat. Közben megfőzöm a rizst, majd enyhén sózom. Szerintem tökéletes őszi ebéd/vacsora, nem kell hozzá sok minden és gyorsan megvan.

- köret gyanánt: főtt basmati rizs enyhén sózva

A bejegyzés trackback címe:

https://fruzsifoz.blog.hu/api/trackback/id/tr8618222427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása