Cooking is love made visible

Szöszi a konyhában

Szöszi a konyhában

Diétás Székelykáposzta

2024. április 22. - fuf87

image0_23.jpeg

Ahogy öregszem, egyre jobban szeretem a káposztát, igazából minden formában, pedig kiskoromban abszolút nem voltam hajlandó megenni, mondhatott anyukám bármit, most meg odáig vagyok érte. Ez a recept megint a gyorsan, finomat és diétásat kategóriába esik, és mindamellett, hogy kiadós, isteni finom is.

Hozzávalók:

- 3 nagyobb vöröshagyma

- 1 kg csirkemellfilé

- 1.5 kg savanyú káposzta

- 2 dl fehérbor (száraz)

- 600 ml víz

- só, fekete bors, piros paprika

- olívaolaj

+ LM/vegán tejföl a tálaláshoz.

A hagymát apróra kockáztam, majd kevés olajon megpirítottam. Majd sóztam, borsoztam és pirospaprikáztam a hagymát, miközben az edényt lehúztam a tűzről, majd miután összekevertem a pörköltalapot, jött bele a kicsi kockákra vágott csirkemell, így kezdtem el rotyogtatni a húst, közben felöntöttem annyi vízzel, ami éppen ellepte. Addig főztem, míg a hús megpuhult, valamint besűrűsödött kicsit a szósz. Párhuzamosan egy edényben feltettem a káposztát kevés olajon, megfuttattam kicsit, majd felöntöttem borral és vízzel és fedő alatt puhára pároltam. Végül összeforgattam a husival, és kész is. Tálalásnál lehet rá dobni egy kanál tejfölt, szerintem mindenki szeretni fogja :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://fruzsifoz.blog.hu/api/trackback/id/tr6718387493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása