Cooking is love made visible

Szöszi a konyhában

Szöszi a konyhában

Cukkinis tészta garnélával

2021. május 31. - fuf87

image0_11_1.jpeg

Újabb gyors recept rohanós hétköznapokra, amikor semmire nincs idő, de olyan jól esne, ha este hétkor valami hívogató finomság ott gőzölögne az asztalon. Na ez pont ilyen, nem kell hozzá sok dolog, gyorsan megvan, és még kimeríti a fenszi vacsi fogalmát is.

Hozzávalók: 

- 400g garnéla

- 4 gerezd fokhagyma

- olívaolaj

- 2 dl száraz fehérbor

- 2-3 kanál vegán tejföl

- 1 közepes méretű cukkini

- őrölt bors

- 1 csokor kioriander

Köret: tészta (Én Szafi fusillivel készítettem)

A fokhagymát és a rákokat megpirítom az olíván, majd nyakon öntöm a borral. Adtam hozzá két ek vegán tejfölt, majd hozzáadtam a vékonyra csíkozott cukkinit (rajta hagytam a héját), addig főztem, míg a cukkini nagyjából megpuhult, adtam hozzá frissen őrölt borsot és egy csokor friss koriandert. Frissen főtt fusilli tésztával tálaltam, kötelező hozzá egy pohár friss, könnyed fehérbor. Jó étvágyat :)

A bejegyzés trackback címe:

https://fruzsifoz.blog.hu/api/trackback/id/tr1116578082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása