Cooking is love made visible

Szöszi a konyhában

Szöszi a konyhában

Másnaposok reggelije

2014. április 04. - fuf87

másnapos reggeli.jpg

Ha az ember kicsit többet iszik a kelleténél, a másnap kegyetlen tud lenni, és igen, ilyenkor mindig elhangzik a jól ismert mondat: soha többé nem iszom, és ez tart körülbelül a következő pohárkáig, ami már lehet, hogy a délutáni gyógysör lesz, na mindegy. Variációk másnapra? Van egy pár: nekem hajnalban annyi mentes víz, amennyi belém fér, és egy fincsi Algoflex, ám ezek a módszerek néha nem bizonyulnak elégségesnek, ilyenkor crucial important, hogy ébredés után C vitamint és narancslevet (100%) vegyünk magunkhoz, na és persze béleljük ki valamivel a gyomrunkat, én az utóbbihoz prezentálok most egy receptet:) 

* az elkészítésnél nem kell feltétlen az általam felhasznált cuccokhoz ragaszkodni, én is hadigazdálkodásban oldottam meg a projektet, magyarán felcsaptam a hűtőajtót, és megnéztem miből élünk:) (egy kivétellel, mert a zsemléket a pasim reprezentálta a kisboltból, real hero - yeey)

Hozzávalók:

- 2-3 friss zsömle ( ez az éhség és az éhesek függvénye) 

-vmilyen vajkrém, én körözöttet kentem rá ( ízlés kérdése, meg, hogy mennyire vagy ahhoz rosszul, hogy két polccal lejjebb nyúlj le esetlegesen )

- sonka/szalámi

- friss ubi

- sajt

- tojás

- szalonna

- metélőhagyma/zöldhagyma/ vmilyen hagyma 

Kenjük meg a félbevágott zsemlénk mindkét felét, fektessünk rá sonkát/szalámit (én legjobb emlékezetem szerint angolszalonnát pakoltam rá), erre jöhetnek a vékonyra felkarikázott uborka szeletek, mindkét félre egy tükörtojás, rá a reszelt sajt, illetve a sült bacon, a tetejére zöldfűszert halmozunk. Egy pohár narancslével segít visszatérni az életbe, C vitamin előtte, KV utána :)

A bejegyzés trackback címe:

https://fruzsifoz.blog.hu/api/trackback/id/tr435911409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása