Cooking is love made visible

Szöszi a konyhában

Szöszi a konyhában

Zabos túrós

2018. január 14. - fuf87

image6_2.jpeg

Ezt a sütit süssük meg egy szombaton, amikor felöltözni és kimozdulni is lusták vagyunk. Én pontosan így tettem, és nem bántam meg, először is mert rohadt jól esett még éppen langyosan, bevackolva a tévé elé beleharapni, egyszerű, nem kell hozzá sok dolog és még a diétába is belefér. Ennél szerintem kevés nagyszerűbb tulajdonsággal ruházhatnám fel, nem ? :)

Hozzávalók:

Töltelék:

- 50 dkg zsírszegény túró

- 1 tojás

- 2 ek Captain Morgan (egyéb rum/rum aroma is okés)

- 10 dkg eritrit

- 1 citrom héja

Ezeket csak összekeverem és félreteszem.

A tészta:

- 20 dkg zabpehely

-10 dkg paleo lisztkeverék (Én Szafisat használtam.)

- 20 dkg kókuszzsír

- 8 dkg eritrit

- 2 tk gm sütőpor

- 2 ek víz

- 1 tk só

Összegyúrom a hozzávalókat és hagyom pihenni a tésztát a hűtőben.

image1_2.jpeg

Egy tepsibe sütőpapírt helyezek, a tésztát kétfelé választom, az egyik felét egy pohár aljával lenyomkodom a tepsibe, hogy egy "lapot" kapjak, arra jöhet a töltelék, a tészta másik felét pedig rámorzsolom a töltelékre.

180 fok légkeverés, 30 perc. Jó étvágyat :)

image2_2.jpeg

image3_1_1.jpeg

image4_1.jpeg

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fruzsifoz.blog.hu/api/trackback/id/tr9413575035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása