Cooking is love made visible

Szöszi a konyhában

Szöszi a konyhában

Szilvás fahéjas pite

2017. szeptember 20. - fuf87

image6_3.JPG

Tegnap már a kocsiban is bekapcsoltam a fűtést, ergó tényleg sütő berregős szezonba csöppentünk - amit szeretek, nagyon. Tegnapelőtt Gábor este 11-kor lobbizott sütiért, amit nem kapott meg, így tegnap amikor 9-kor zendített rá, kénytelen voltam beadni a derekam. Így született a következő süti is. 5 perc alatt össze lehet dobni és mehet is be a sütőbe, ahol 25 percet kell eltöltenie, ergó fél óra múlva már gőzölöghet az asztalon és leégethetjük vele a szájpadlásunkat, mert ha megérezzük az illatát, tuti nem fogjuk megvárni, amíg kellemes hőmérsékletűre hűl :)

Hozzávalók: 

- 10 szem szilva

- 3 ek eritrit

- 3-4 ek kókuszzsír

- 2 dl víz

- 20 dkg liszt (én paleo lisztet használtam, de mehet zabpehelyliszttel is.)

- 3 tojás

- fahéj

A három tojás szétválasztjuk, a fehérjét habbá verjük, a sárgáját használjuk fel valami másra, mert itt nem lesz rá szükség. A fehérjéhez hozzáadjuk a kókuszzsírt ( én megolvasztottam), az eritritet, a lisztet és a vizet. Óvatosan összekeverjük, majd kibélelünk egy sütőformát sütőpapírral, beleborítjuk a masszát és egy kanállal laposra egyengetjük a tetejét.

image1_7.JPG

image2_6.JPG

Belenyomkodjuk a kimagozott fél szilvákat, és jó sok fahéjjal megszórjuk.

image3_4.JPG

Légkeverésen 20-25 perc alatt 200 fokon készre sütjük. Jó étvágyat :)

image4_3.JPG

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fruzsifoz.blog.hu/api/trackback/id/tr4512879800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása