Cooking is love made visible

Szöszi a konyhában

Szöszi a konyhában

Fehér kókuszgolyó

2017. június 08. - fuf87

k1_9.jpg

Nemrégiben egy céges reggelin a főnököm villantott nagyon fain, diétás kókuszgolyókat, ezen felbátorodva én is kipróbáltam, és tényleg igazán egyszerű, gyors és finom történetről beszélünk, ja és ami a legszebb, semmi bűnös cuccot nem tartalmaz :)

Hozzávalók: (12 golyóhoz)

- 50g kókuszreszelék

- 60-70g kókuszliszt

- 1 ek xilit

-1 ek kókuszzsír

- 1 dl kókuszkrém (pl Cocomas)

Ezeket összedolgoztam, és egy formálható massszát kaptam (ha esetleg túl száraz, akkor adjunk hozzá még krémet) 

k2_10.jpg

Ebből golyókat formáltam, majd meghempergettem őket kókuszreszelékben.

k3_6.jpg

Egy tálra helyeztem őket, bedobtam két órára a hűtőbe, és utána már lehetett is enni, extrán kókuszos, igazán finom, jó étvágyat :)

k4_8.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://fruzsifoz.blog.hu/api/trackback/id/tr5812569055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása