Cooking is love made visible

Szöszi a konyhában

Szöszi a konyhában

Epres túrótorta

2016. május 02. - fuf87

t1_10.jpg

Vasárnap ebédre készítettem el ezt a műremeket, mivel a Szüleim nálunk ebédeltek, és mégiscsak kellett valami desszert az asztalra, ami gyorsan elkészül, könnyű, mégis betölti a kávé melletti desszert szerepét. Kábé 5-10 perc munka van vele, szóval ezt tényleg bárki - bármikor - bárhol. Fontos megjegyeznem, hogy mivel Apukám nem szereti a geil desszerteket - én mérsékelt mennyiségű eritrittel édesítettem, így egy nagyon kellemes ízt értem el, ami hagyta érvényesülni a gyümölcsöt.

Hozzávalók:

- 50 dkg zsírszegény túró

- 2 dl tejföl

- 3dl joghurt

- 8 dkg liszt (én paleot használtam)

- 2 tojás

- 10 dkg eritrit

- 2-3 ek rum (lehet whiskey is)

- reszelt citromhéj

- vaj a tortaforma kikenéséhez

- fél kg eper

Az epreket megmossuk, kicsumázzuk és félretesszük. A többi hozzávalót összedolgozzuk és ha nem elég krémesnek ítéljük az állagot, botmixerrel vagy robotgéppel rásegítünk egy csöppet.

t2_8.jpg

t3_9.jpg

Fogunk egy tortaformát, aljába mehet a sütőpapír, kivajazzuk (az oldalát is), majd jöhetnek bele az eprek, én egészben borítottam bele, majd erre a krém.

t4_9.jpg

t5_10.jpg

t6_8.jpg

170 fok, légkeverés, 50-55 perc. Kivétel után én benne hagytam a formában 2 órára, majd kifordítottam, lehúztam a papírt a tetejéről, és kész is.

t8_6.jpg

t9_4.jpg

t10.jpg

Közben lecsúszott két söröcske is, mindkettőt ajánlom amúgy :) ( az egyik Gáboré volt, még mielőtt vki lealkoholistázna.)

t7_6.jpg

Annyira gyorsan elfogyott, hogy legközelebb kapásból kettőt gyártok le. Jó étvágyat hozzá!

PS a trolloknak: Köszönöm jól vagyok, heti 5x edzek és nem vagyok kövér, csak mert sütiket is készítek és odafigyelek rá, hogy mit rakok bele :)

t11_1.jpg

t12_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://fruzsifoz.blog.hu/api/trackback/id/tr638679308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása